Ziekenhuizen en andere instellingen maken met ons specifieke afspraken voor het bestellen van producten, die vaak vanuit de DBC worden vergoed. Werkt u in een instelling en weet u niet hoe het bestelproces werkt, neem dan contact met ons op.
In andere gevallen bent u ongetwijfeld verzekerd bij (een label van) VGZ. Wij krijgen veel vragen van klanten van VGZ, omdat zij in hun app zien dat zij een deel niet vergoed krijgen (zie afbeelding hieronder). Wij snappen dat u denkt dat in zo’n geval € 120,34 zelf moet betalen, maar dat is gelukkig niet zo. Verzekeraar VGZ werkt met transparantie in de declaratie. Dat betekent dat u als patiënt ziet wat zorgverleners indienen bij de zorgverzekeraar en hoe VGZ daar mee omgaat. Op de afbeelding ziet u dat wij € 962,69 hebben gedeclareerd, waarvan wij uiteindelijk een deel niet vergoed krijgen. Waarom we dit niet vergoed krijgen is afhankelijk van de afspraken met VGZ. Als u zelf iets moet betalen ziet u dat terug onder Eigen risico.
Bent u niet verzekerd bij (een label van) VGZ en denkt u dat u zelf iets moet betalen, laat het ons dan weten.
Lymed Shirt: how to put it on from Lymed Oy on Vimeo.
Lymed Sock: how to put it on from Lymed Oy on Vimeo.
Lymed Glove: how to put it on from Lymed Oy on Vimeo.
Lymed Sleeve: how to put it on from Lymed Oy on Vimeo.
Lymed overall: how to put it on from Lymed Oy on Vimeo.
De kosten voor reparaties buiten de garantietermijn staan niet vast. De prijs wordt bepaald nadat we de kleding hebben beoordeeld. U stuurt de kleding naar ons op en wij zullen u een inschatting geven van de kosten.
Lymed garandeert verder dat de aangeven druk(klasse) tenminste 6 maanden behaald wordt.