Om aan alle eisen van de zorgverzekeraar te voldoen, hebben we ingevulde formulieren nodig. Op de formulieren pagina vindt u hier meer informatie over. U kunt uw aanvraag digitaal insturen of u vult een papieren formulier in die u vervolgens mailt naar ons via orders@wijngaardenmedical.nl. Met deze ingevulde formulieren doen wij een eerste controle of de levering mogelijk voor vergoeding in aanmerking komt.
Zodra wij het formulier hebben ontvangen en het een maatwerkproduct betreft, neemt onze productspecialist contact met u op om een meetafspraak in te plannen.
→ Gaat het om confectie? Dan is meten door onze productspecialist niet nodig. U bepaalt als zorgprofessional zelf de maat aan de hand van onze maattabellen. Dit kunt u doorgeven op het bestelformulier.
Zodra de productkeuze compleet is, dan vragen wij bij onze declarerende partij een goedkeuring aan om er zeker van te zijn dat de producten vergoed worden. Bij akkoord gaan wij verder tot bestellen en levering. Is het niet akkoord, dan koppelen wij dit terug aan u.
Zodra wij de goedkeuring hebben ontvangen én het product is beschikbaar (op voorraad of na bestelling), leveren wij het product op het door u opgegeven afleveradres.